با عرض درود و خیر مقدم خدمت شما
شما در حال بازدید از سایت سخنرانی های مرحوم آیت الله محمد کاظم قزوینی هستید
الف: سخنرانی های سایت چند تقسیم بندی دارد:

  1. مناسبت
  2. موضوع سخن
  3. سخنرانی کوتاه و کامل
  4. زبان عربی و فارسی
با مراجعه به عناوین بالا و یا ستون موضوعات(سمت چپ) میتوانید سخنرانی مورد نظر خود را بیابید. برای توضیحات بیشتر به صفحه فهرست مطالب سایت مراجعه کنید

در صورتی که به دنبال زیبا ترین سخنرانی ها هستید، پیشنهاد میکنم فایل های گلچین را در بخش  سخنرانی های توصیه شده   دانلود کنید.

برای کسانی که فقط به دنبال روضه ها هستند، سعی شده روضه های فایل به صورت جدا در همان مطلب ، درج شود. میتوانید جدای از سخنرانی، روضه آن را دانلود کنید.
ب: نظر شما بسیار برای ما محترم است، لطفا هر انتقاد و پیشنهادی را از طریق فرم تماس با ما در میان بگذارید
ج: حق چاپ متن سخنرانی ها محفوظ است و برای این کار حتما باید از موسسه امام صادق علیه السلام که مربوط به مساله نشر است، اجازه گرفته شود.(از آنجایی که هدف خدمت به اهل بیت است، کسب اجازه دشواری خاصی ندارد)
د: بعد از استماع هر سخنرانی، نظر و امتیاز خود را در مورد آن فایل حتما درج کنید. تا ما و بازدید کنندگان دیگر از دیدگاه شما بهرمند شوند.
ه: برای آشنایی بیشتر با مرحوم علامه سید محمد کاظم قزوینی، به صفحه زندگینامه و برای آشنایی بیشتر با پایگاه به صفحه درباره ما مراجعه کنید
و:در صورتی که از این مرحوم نوار و یا فایلی در اختیار دارید، حتما یک نسخه از آن را برای برای کامل تر شدن مجموعه و انتشار حد اکثری سخنرانی های ایشان، در اختیار ما قرار دهید. تا در راه انتشار مجالس ذکر سید الشهداء علیه السلام همگی سهیم باشیم.